Klanttevredenheid verhogen door effectief customer journey management? 

Klanttevredenheid verhogen door effectief customer journey management? 

De OneRetail consultants helpen met effectief customer journey management, zodat je meer tevreden klanten hebt, die ook nog eens blijven terugkomen. 

Customer Journey Management

Effectief customer journey management 

De klantreis in kaart brengen en optimaliseren 

Het inzichtelijk krijgen van de verschillende klantreizen kan een uitdaging zijn. Daarom bieden we begeleiding bij customer journey management, waarbij we samen de klantreis in kaart brengen. Hierbij kijken we waar de pijnpunten zitten en waar we optimalisatieslagen kunnen maken. Samen ontwikkelen we een geprioriteerde backlog om de optimalisaties door te voeren. Zo krijg je grip op de hele journey. 

  • Kennis uit ervaring

  • Aanpak op maat
  • Snel resultaat
  • Flexibel inzetbaar

Ondersteuning in het gehele proces

Onze customer journey consultants helpen bij het maken van optimalisatieslagen om een betere ervaring voor jouw klanten neer te kunnen zetten. 

Strategie
Optimalisatie
Snelheid
Beheer
Analyse
Rapportage

Ondersteuning in het gehele proces

Onze customer journey consultants helpen bij het maken van optimalisatieslagen om een betere ervaring voor jouw klanten neer te kunnen zetten. 

Strategie
Optimalisatie
Snelheid
Beheer
Analyse
Rapportage
Customer Journey Management: diensten 

Meer dan een tijdelijke ondersteuning

Interim en advies

Onze Interim Customer Journey Managers hebben bewezen praktijkervaring en helpen jouw organisatie op weg met het definiëren en uitvoeren van een heldere strategie en een tastbaar plan van aanpak. Tijdens deze interimperiode definieer je samen met de Customer Journey manager de te behalen doelstellingen voor de komende periode. Onze interimmanagers ontwikkelen hierbij de roadmap die leidt tot het behalen van deze doelen. 

Expert review

Het inzichtelijk maken en optimaliseren van de klantreis kan ingewikkeld zijn. Met een Expert Review brengen we alle relevante klantreizen van jouw organisatie in kaart. Vervolgens doen we aanbevelingen, bijvoorbeeld op het gebied van quick wins en optimalisatie mogelijkheden en benodigde tools en expertise. 

Training

OneRetail verzorgt maatwerk trainingen voor retailers en merken op verschillende niveau’s. De training Customer Journey Management biedt handvatten om zelfstandig aan de slag te kunnen gaan met het inzichtelijk maken van journey(s) en het monitoren en optimaliseren hiervan. 

Customer Journey Management: diensten

Meer dan een tijdelijke ondersteuning

Interim en advies

Onze Interim Customer Journey Managers hebben bewezen praktijkervaring en helpen jouw organisatie op weg met het definiëren en uitvoeren van een heldere strategie en een tastbaar plan van aanpak. Tijdens deze interimperiode definieer je samen met de Customer Journey manager de te behalen doelstellingen voor de komende periode. Onze interimmanagers ontwikkelen hierbij de roadmap die leidt tot het behalen van deze doelen. 

Expert review

Het inzichtelijk maken en optimaliseren van de klantreis kan ingewikkeld zijn. Met een Expert Review brengen we alle relevante klantreizen van jouw organisatie in kaart. Vervolgens doen we aanbevelingen, bijvoorbeeld op het gebied van quick wins en optimalisatie mogelijkheden en benodigde tools en expertise. 

Training

OneRetail verzorgt maatwerk trainingen voor retailers en merken op verschillende niveau’s. De training Customer Journey Management biedt handvatten om zelfstandig aan de slag te kunnen gaan met het inzichtelijk maken van journey(s) en het monitoren en optimaliseren hiervan. 

Onze consultants

Onze consultants helpen je op de korte termijn de customer journey scherp in kaart te brengen en te optimaliseren.

Customer journey specialist Kasper Muileboom

Kasper Muileboom

E-commerce Consultant

Customer journey specialist Michelle van Suijlekom

Michelle van Suijlekom

E-commerce Consultant

Benieuwd naar wat we voor elkaar kunnen betekenen?

Benieuwd naar wat we voor elkaar kunnen betekenen?