CONSULTANT E-COMMERCE

Stijn van Pelt


Stijn heeft zijn sporen verdiend bij Bunq, een betaal-app die ook een eigen banklicentie heeft. Daar hield hij zich voornamelijk bezig met kansen in de markt identificeren en die uiteindelijk via hun slimme betaaloplossing in de markt lanceren.

Innoveren en evolueren, dit kan volgens hem enkel wanneer je open staat om kansen te zien in plaats van barrières. Al is het voor een business case of een marketing evenement. Stijn zit er bovenop en denkt graag na over hoe een nieuwe ontwikkeling van invloed kan zijn op de producten en diensten van een bedrijf. Stijn is iemand die zijn grens opzoekt.

Grenzen heeft hij al genoeg gezien. Op zijn 18e verliet Stijn zijn vertrouwde omgeving in het pittoreske (zijn favoriete woord) Groningen om uiteindelijk Rotterdam onveilig te maken. De e-commerce specialist is veel gaan reizen, om nieuwe culturen te leren kennen en heeft zich uiteindelijk daardoor kunnen ontwikkelen tot wat ‘ie nu is. Van Australië tot het Midden-Oosten: Stijn is overal geweest.

Onze verbinder vindt het geweldig om buiten zijn comfortzone te treden en zo elke dag iets nieuws op te steken. Hij wil namelijk niet dat de dag van vandaag te veel op die van gister lijkt. Lijkt hem maar saai.

Om die reden pakt Stijn graag nieuwe kansen die zich voordoen. Zo hielp hij Robeco naar volledige online dienstverlening en studeerde hij bij Heineken af op het versimpelen en automatiseren van de supply chain. Stijn is van alle markten thuis en gaat nu bij OneRetail organisaties verder helpen meer op kansen in te spelen.

Zijn ‘rule of engagement’ is die van Edison:

We often miss opportunity because it’s dressed in overalls and looks like work.”

Stijn van Pelt

Ik hoor graag van je.

Stuur Stijn een bericht