Klantcases

Toegevoegde waarde van OneRetail

Wij zijn erg trots op de waarde die wij hebben toegevoegd voor onze klanten. Geïnteresseerd? Lees dan snel één van onze klantcases.

2023-12-19T14:35:55+02:00

Spar

SPAR heeft OneRetail gevraagd voor het opzetten van de online lunch- en gebakservice waarbij ondernemers en leveranciers juist aangesloten moeten worden.

2023-12-19T14:22:32+02:00

Signify

OneRetail heeft voor Signify de webshops van een aantal grote retailers geanalyseerd door deze op meer dan 100 punten te reviewen.

2023-12-19T14:34:50+02:00

T-mobile

OneRetail is gevraagd mee te denken over de online klantreis van zowel de consument als de zakelijke klant.

2023-12-19T14:20:34+02:00

Hema

OneRetail heeft HEMA ontzorgd bij het ophalen van de requirements in de organisatie en professionele documentatie opgeleverd.

2023-12-19T14:29:39+02:00

Elho

Elho werd door OneRetail geholpen bij het opzetten van een heldere e-commerce structuur.

2023-12-19T14:28:23+02:00

Shimano

OneRetail helpt Shimano met het coachen van het e-commerce team en het in kaart brengen van de juiste functieprofielen en -rollen.

2023-12-19T14:33:41+02:00

Groupe SEB

Groupe SEB werd geholpen met een klantcase waar Trade Marketing centraal stond. Ontdek de oplossingen en resultaten.

2023-12-19T14:16:47+02:00

Miele

OneRetail helpt Miele bij het opzetten van een wendbare bedrijfsstructuur; agile way of work genaamd.

2023-12-19T14:31:02+02:00

Sonos

OneRetail heeft Sonos geholpen met een klantcase waar Trade Marketing en E-commerce uitdagingen waren.

2023-12-19T14:13:31+02:00

Intergamma

OneRetail is betrokken bij dit traject om het framework op te bouwen en een werkwijze te ontwikkelen waar de commerciële teams hun customer journey-analyse in kunnen uitvoeren.

2023-12-19T14:31:58+02:00

Plus

OneRetail is gevraagd om onderzoek te verrichten op de online propositie van PLUS retail door het uitvoeren van een klantcontactanalyse.