Klantcases
Toegevoegde waarde van OneRetail
Wij zijn erg trots op de waarde die wij hebben toegevoegd voor onze klanten. Geïnteresseerd? Lees dan snel één van onze klantcases.
Spar
SPAR heeft OneRetail gevraagd voor het opzetten van de online lunch- en gebakservice waarbij ondernemers en leveranciers juist aangesloten moeten worden.
Signify
OneRetail heeft voor Signify de webshops van een aantal grote retailers geanalyseerd door deze op meer dan 100 punten te reviewen.
De Bijenkorf – Agile teams
OneRetail dacht mee hoe er meer klantfocus aangebracht kon worden en wendbaarder gewerkt kon worden in de e-commerce teams. Het idee is toen geboren om in multidisciplinaire categorie teams te werken.
Hema
OneRetail heeft HEMA ontzorgd bij het ophalen van de requirements in de organisatie en professionele documentatie opgeleverd.
NS – Retail Media
OneRetail heeft de NS geholpen met een klantcase waar Trade Marketing een uitdaging was. Ontdek de oplossingen en de succesvolle resultaten.
Shimano
OneRetail helpt Shimano met het coachen van het e-commerce team en het in kaart brengen van de juiste functieprofielen en -rollen.
Groupe SEB
Groupe SEB werd geholpen met een klantcase waar Trade Marketing centraal stond. Ontdek de oplossingen en resultaten.
NS Spoordeelwinkel
OneRetail heeft NS in korte tijd meer duidelijkheid verschaft over datagedreven werken en hoe je dat nog beter in kunt zetten in je dagelijkse werk.
Intergamma
OneRetail is betrokken bij dit traject om het framework op te bouwen en een werkwijze te ontwikkelen waar de commerciële teams hun customer journey-analyse in kunnen uitvoeren.
MyMicro Group
MyMicro heeft OneRetail gevraagd hen te begeleiden van het selecteren van een nieuw e-commerce platform.
De Bijenkorf – Retail Media
De Bijenkorf werd geholpen met een klantcase waar Trade Marketing en teamontwikkeling centraal stonden. Ontdek de oplossingen en resultaten.
Plus
OneRetail is gevraagd om onderzoek te verrichten op de online propositie van PLUS retail door het uitvoeren van een klantcontactanalyse.