E-commerce Klantcases
Toegevoegde waarde van OneRetail
Benieuwd hoe OneRetail organisaties helpt met E-commerce advies en interim oplossingen? Onze E-commerce klantcases tonen succesvolle samenwerkingen en resultaten in diverse sectoren.
Wij zijn erg trots op de waarde die wij hebben toegevoegd voor onze klanten. Van het opzetten van Trade marketing voor de Bijenkorf tot ondersteuning als productowner tijdens een replatforming voor Prénatal – ontdek hoe wij waarde toevoegen aan e-commerce projecten.
Prénatal – Replatforming
OneRetail heeft Prénatal geholpen om een replatforming van Salesforce naar Adobe Commerce te realiseren binnen vier maanden.
NS Spoordeelwinkel
OneRetail heeft NS in korte tijd meer duidelijkheid verschaft over datagedreven werken en hoe je dat nog beter in kunt zetten in je dagelijkse werk.
Spar
SPAR heeft OneRetail gevraagd voor het opzetten van de online lunch- en gebakservice waarbij ondernemers en leveranciers juist aangesloten moeten worden.
MyMicro Group
MyMicro heeft OneRetail gevraagd hen te begeleiden van het selecteren van een nieuw e-commerce platform.
Groupe SEB
Groupe SEB werd geholpen met een klantcase waar Trade Marketing centraal stond. Ontdek de oplossingen en resultaten.
De Bijenkorf – Retail Media
De Bijenkorf werd geholpen met een klantcase waar Trade Marketing en teamontwikkeling centraal stonden. Ontdek de oplossingen en resultaten.
De Bijenkorf – Agile teams
OneRetail dacht mee hoe er meer klantfocus aangebracht kon worden en wendbaarder gewerkt kon worden in de e-commerce teams. Het idee is toen geboren om in multidisciplinaire categorie teams te werken.
NS – Retail Media
OneRetail heeft de NS geholpen met een klantcase waar Trade Marketing een uitdaging was. Ontdek de oplossingen en de succesvolle resultaten.
Plus
OneRetail is gevraagd om onderzoek te verrichten op de online propositie van PLUS retail door het uitvoeren van een klantcontactanalyse.
Intergamma
OneRetail is betrokken bij dit traject om het framework op te bouwen en een werkwijze te ontwikkelen waar de commerciële teams hun customer journey-analyse in kunnen uitvoeren.
Signify
OneRetail heeft voor Signify de webshops van een aantal grote retailers geanalyseerd door deze op meer dan 100 punten te reviewen.
Hema
OneRetail heeft HEMA ontzorgd bij het ophalen van de requirements in de organisatie en professionele documentatie opgeleverd.
Shimano
OneRetail helpt Shimano met het coachen van het e-commerce team en het in kaart brengen van de juiste functieprofielen en -rollen.