E-commerce Management

Net als een fysieke winkel, moet ook een webshop gemanaged worden. De meeste bedrijven investeren veel geld in het lokken van kopers naar hun webshop. Waar te weinig in geïnvesteerd wordt, is in het managen van de winkel zelf. Vergelijk het met een fysieke winkel: je kan heel veel klanten in je winkel hebben, maar wanneer de producten niet te vinden zijn of niet voorradig zijn en de doorstroom aan de kassa niet vlot verloopt, verlaten de klanten de winkel zonder iets te kopen.

Onze expertises

Bij het runnen van een webwinkel is dat ook het geval. OneRetail helpt je de grootste pijnpunten te identificeren én aan te pakken. Dit doen we op verschillende vlakken:

De rol van E-commerce Manager

Afhankelijk van de aard en het type bedrijf maar ook het stadium waarin je bedrijf zich begeeft verschillen de werkzaamheden. Voordat we aan de slag gaan bespreken wij daarom graag vooraf met jou de meest urgente onderwerpen, verbeterpunten en kansen. Onze e-commerce managers zijn ervaren en hebben hun e-commerce sporen verdiend vanuit soortgelijke rollen. Als geen ander snappen zij wat er nodig is om businessdoelstellingen te realiseren, welke vaardigheden of samenwerkingen er nodig zijn om teams met elkaar te laten samenwerken of welke tools er nodig zijn om deze doelen te bereiken.

Benieuwd naar wat we voor elkaar kunnen betekenen?

Benieuwd naar wat we voor elkaar kunnen betekenen?