Training
Klantgericht werken
De wensen van de klant zijn veranderd, de klant verwacht veel, heel veel. De beste producten; uit het grootste keuzeaanbod; voor de laagste prijs; met de vriendelijkste en snelste klantenservice; dezelfde dag nog in huis. Wat is de beste combinatie tussen al deze verschillende aspecten? Hoe meten we klanttevredenheid en hoe passen we dit binnen de gehele customer journey toe? Dit en nog veel meer tijdens onze training: klantgericht werken.
Doel
Begrijpen wat klantgericht denken inhoudt, hoe je het meetbaar maakt en hoe je een klantgerichte aanpak door de hele journey kan realiseren.
Voor wie
Alle commerciële disciplines die te maken hebben of krijgen met e-commerce en online marketing.
Voor deze training wordt HBO werk- en denkniveau indicatief als niveau aangegeven.
Inhoud
Tijdens de training leer je het belang van een klantgerichte aanpak en hoe je dit door de hele organisatie doorvoert. Tijdens de training gaan we in op de vier manieren van klantgericht werken die je direct na de training kunt toepassen binnen jouw organisatie.
De volgende onderwerpen komen aanbod:
- Wat houdt klantgericht denken in
- Manieren om de klanttevredenheid te meten
- De vier manieren van klantgericht werken (kwalitatieve en kwantitatieve data en kwalitatief en kwantitatief uitvragen)
- Inzichten uit het verrichte onderzoek vertalen naar de praktijk
Resultaat
Deelnemers gaan aan het einde van de dag naar huis met een compleet beeld van klantgericht werken en begrijpen het belang hiervan. Ook kunnen deelnemers dit meetbaar maken en begrijpen ze welke technieken ze kunnen toepassen om klantgericht te werk te gaan. Als laatste snappen deelnemers op welke momenten de klanttevredenheid het belangrijkste is en kunnen dit vertalen naar de praktijk.
Trainer
De training wordt verzorgd door Kasper Muileboom, één van de oprichters van OneRetail.
Kasper heeft een brede ‘omnichannel’ achtergrond en is gebrand op het realiseren van maximale klanttevredenheid. Zijn kennisgebieden liggen o.a. op: E-commerce, Online Marketing, Trade Marketing, Omnichannel marketing, Teammanagement, Category Management, Shopper Marketing. Deze ervaring heeft hij opgedaan bij toonaangevende spelers zoals Coolblue, INTERGAMMA en V&D.
Naast deze inhoudelijke digitale expertise vindt Kasper het ook erg leuk om bij de persoonlijke ontwikkeling van mensen stil te staan en mensen hierin te coachen.
Duur
1 dag
Ook als in-company training met maatwerkmodules mogelijk
Tarief
- € 699 per deelnemer
- Inclusief trainingsmaterialen
- Inclusief lunch
Locatie
Verlengde Poolseweg 16, Breda
Het is ook mogelijk om deze training op externe locatie of in-company te volgen. OneRetail kan hierin de locatie verzorgen evenals de facilitaire organisatie. In beide gevallen nemen we graag samen met de geïnteresseerde organisatie contact op om dit verder met elkaar af te stemmen.