Effectief customer journey management
De klantreis in kaart brengen en optimaliseren
Het inzichtelijk krijgen van de verschillende klantreizen kan een uitdaging zijn. Daarom bieden we begeleiding bij customer journey management, waarbij we samen de klantreis in kaart brengen. Hierbij kijken we waar de pijnpunten zitten en waar we optimalisatieslagen kunnen maken. Samen ontwikkelen we een geprioriteerde backlog om de optimalisaties door te voeren. Zo krijg je grip op de hele journey.
Ondersteuning in het gehele proces
Onze customer journey consultants helpen bij het maken van optimalisatieslagen om een betere ervaring voor jouw klanten neer te kunnen zetten.
Strategie
Optimalisatie
Snelheid
Beheer
Analyse
Rapportage
Ondersteuning in het gehele proces
Onze customer journey consultants helpen bij het maken van optimalisatieslagen om een betere ervaring voor jouw klanten neer te kunnen zetten.
Strategie
Optimalisatie
Snelheid
Beheer
Analyse
Rapportage
Meer dan een tijdelijke ondersteuning
Interim en advies
Onze Interim Customer Journey Managers hebben bewezen praktijkervaring en helpen jouw organisatie op weg met het definiëren en uitvoeren van een heldere strategie en een tastbaar plan van aanpak. Tijdens deze interimperiode definieer je samen met de Customer Journey manager de te behalen doelstellingen voor de komende periode. Onze interimmanagers ontwikkelen hierbij de roadmap die leidt tot het behalen van deze doelen.
Expert review
Het inzichtelijk maken en optimaliseren van de klantreis kan ingewikkeld zijn. Met een Expert Review brengen we alle relevante klantreizen van jouw organisatie in kaart. Vervolgens doen we aanbevelingen, bijvoorbeeld op het gebied van quick wins en optimalisatie mogelijkheden en benodigde tools en expertise.
Training
OneRetail verzorgt maatwerk trainingen voor retailers en merken op verschillende niveau’s. De training Customer Journey Management biedt handvatten om zelfstandig aan de slag te kunnen gaan met het inzichtelijk maken van journey(s) en het monitoren en optimaliseren hiervan.
Meer dan een tijdelijke ondersteuning
Interim en advies
Onze Interim Customer Journey Managers hebben bewezen praktijkervaring en helpen jouw organisatie op weg met het definiëren en uitvoeren van een heldere strategie en een tastbaar plan van aanpak. Tijdens deze interimperiode definieer je samen met de Customer Journey manager de te behalen doelstellingen voor de komende periode. Onze interimmanagers ontwikkelen hierbij de roadmap die leidt tot het behalen van deze doelen.
Expert review
Het inzichtelijk maken en optimaliseren van de klantreis kan ingewikkeld zijn. Met een Expert Review brengen we alle relevante klantreizen van jouw organisatie in kaart. Vervolgens doen we aanbevelingen, bijvoorbeeld op het gebied van quick wins en optimalisatie mogelijkheden en benodigde tools en expertise.