Berber Porte

Home » Werknemers » Berber Porte

Consultant E-commerce

Maak kennis met Berber Porte, Consultant E-commerce en Online Marketing bij OneRetail

Klanten hebben, meer dan ooit, de macht om te bepalen wanneer en hoe ze zaken met je willen doen. En als jij er dan niet bent dan zoeken ze met gemak iemand anders. De kunst om te ontdekken hoe jouw merk daar is waar je nodig bent, je het beste uit jouw (potentiële) klanten haalt, daarbij onderscheidend te zijn én je DNA te behouden…daar gaat Berber haar hart sneller van kloppen. Maar ook de mensen die aan de knoppen draaien zijn uiterst belangrijk. Berber houdt van duidelijkheid, focus en doorpakken. Ze gaat daarom altijd op zoek naar een goed fundament waar iedereen op kan bouwen, het beste uit ieder individu te halen en een stip op de horizon zetten. Alleen op die manier voel je je als organisatie of team waardevol en kan iedereen zich bezighouden met de dingen die er echt toe doen. Waar je blij van wordt.

Als je aan Berber vraagt waar ze van haar CV het meest trots op is, dan krijg je een waterval aan voorbeelden. Ze heeft voor mooie en uiteenlopende merken gewerkt -ANWB, Corendon, Beate Uhse, Karwei en de succesvolle startup BoekVandaag- en aan iedere werkgever heeft ze goede herinneringen. “Natuurlijk krijg je in je loopbaan ook pittige uitdagingen voor je kiezen zoals naderende faillissementen, plotselinge overnames of bijvoorbeeld bedrijfsculturen die muurvast zitten. Maar dat heeft mij vooral geleerd dat verbinding tussen teams en de juiste mindset van iedere werknemer belangrijk is. Samen kun je echt veel teweegbrengen. En dat lukt alleen maar als je weet waar je op kunt bouwen, binnen welke kaders je kunt opereren en weet waar je het voor doet. Als je dan ook nog het vertrouwen voelt dat je kunt vliegen én af en toe onderuit mag gaan, dan gebeuren er echt toffe dingen”.

Ze houdt van bedrijven die vooruit (willen/durven te) gaan, pionieren en openstaan voor innovatie en vernieuwingen. Uiteraard door altijd de klant centraal te stellen. “En als je dan ook nog eens doorkrijgt op welke gouden berg van eigen expertise en data je als bedrijf zit, dan wordt die klant veroveren pas echt interessant!”.

Met haar commerciële hart, jarenlange ervaring en ruim opgedane kennis binnen diverse branches is ze een waardevolle aanvulling als het gaat om het neerzetten van een (digitale) strategie, de positionering van je merk en het maken van marketingplannen en de uitvoering daarvan. Daarnaast kun je het leggen van een basis rondom structuur en samenwerkingen binnen teams en organisaties aan haar overlaten. Met haar wil om mensen verder te helpen is ze daarnaast ontzettend gedreven in het neerzetten van workshops, cooker- en brainstormsessies.

Berber Porte

Neem contact op met Berber







    Benieuwd hoe wij onze werkwijze voor jouw organisatie laten werken?