Joris Torbijn

Consultant E-commerce

  • Customer Experience / Journey Mapping

  • Personalisatie
  • Implementatie en werken met Customer Data Platforms
  • Online Marketing
  • CRM  marketing
  • CRO
  • Tag management
  • Retention & Loyalty

“Amazing things will happen when you listen to the consumer.” – Jonathan Midenhall, CMO at Airbnb

Joris heeft inmiddels meerdere jaren ervaring opgedaan bij e-commerce retailer Medpets. Begonnen als online marketeer met specialisatie in Google Ads, waardoor zelf aan de knoppen draaien geen probleem is voor Joris. Later de focus verlegd naar het optimaliseren van de klantreis waarin hij onder andere customer journeys op het gebied van online marketing, maar ook op de website zelf persoonlijker en relevanter maakt. Op welke manier komt de klant, zonder frictie, zo snel mogelijk tot het product wat hij nodig heeft en krijgt hij dit product zonder zorgen in huis. Joris gelooft wanneer je dit kan bereiken, de klant vanzelf weer terugkomt en blijft bestellen bij je merk.

Joris gelooft er in dat je klant het startpunt is van alles. De klant bepaalt op welke manier een merk haar product verkoopt. Belangrijk hierin is om je doelgroep te kennen, gedegen onderzoek te doen naar hetgeen waar de klant behoefte aan heeft of tegen aanloopt. Dit in kaart brengen, testen, doorvoeren en blijven optimaliseren. Dit zorgt er voor dat je relevant bent en blijft in je online marketing, maar ook op de website, wat ervoor zorgt dat je klant deze reis opnieuw wil beleven!

Joris kan je bij het volgende helpen:

  1. Behoefte en wensen van doelgroep in kaart brengen door kwalitatief en kwantitatief onderzoek
  2. Bepalen van strategie in online marketing en website
  3. Juiste stakeholders betrekken en afstemming in de organisatie
  4. Testen en optimaliseren

Benieuwd naar wat we voor elkaar kunnen betekenen?

Neem contact op

Benieuwd naar wat we voor elkaar kunnen betekenen?

Neem contact op