Judith Al

Home » Werknemers » Judith Al

Senior Consultant E-commerce

Judith heeft een achtergrond in marketing, media en e-commerce. Ervaring in e-commerce heeft zij opgedaan bij Coolblue. Zij is sterk in trade-marketing en met name de rol van offline en online marketing binnen de customer journey. Ze brengt mensen en kennis strategisch samen en verhoogt zo de efficiëntie en effectiviteit binnen organisaties.


Ooit gestart in de offline media wereld bij Universal Media, tussen de GRP’s op televisie en OOH billboards. De groei van online marketing en e-commerce trokken haar naar Coolblue, waar zij als Merk Marketeer zich bezighield met de zichtbaarheid van het merk Coolblue. Haar fascinatie voor data kwam hier tot volle bloei, dankzij het meetbaar maken van traditionele media en de toegevoegde waarde hiervan binnen de customer journey. In haar volgende rol als Media Consultant was zij verantwoordelijk voor de strategische marketing samenwerking met partners als BSH, Samsung en LG. Binnen deze rol ontwikkelde zij kennis over category management, online marketing, conversie optimalisatie en trade marketing. Met name dit laatste onderwerp pakte haar interesse en bleek een mooie combinatie met de eerdere verworven kennis binnen de media. In haar laatste rol als Owner Media Consultancy was zij verantwoordelijk voor de ontwikkeling van Media Consultants.

Haar fascinatie voor het menselijk brein en gedragsbeïnvloeding leidde tot de rol van Product Manager bij Blauw Research, waar zij verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van het kernproduct Brand Tracking; impliciet merkonderzoek geïnspireerd op Daniel Kahneman en Byron Sharp. De passie voor e-commerce en data bleken echter diepgeworteld en Judith verlangde al snel terug naar deze branche.

Bij OneRetail helpt Judith organisaties te groeien op gebied van online trade marketing en category management. Ze krijgt energie van het verhogen van efficiëntie en effectiviteit en doet dat door mensen en kennis strategisch samen te brengen. Hierbij is data volgens Judith onmisbaar, zonder je hierin te verliezen en juist te focussen op de actionable insights.

Rule of engagement:

“If you do what you’ve always done, you’ll get what you’ve always gotten..”

Judith Al

Neem contact op met Judith







Benieuwd hoe wij onze werkwijze voor jouw organisatie laten werken?