Tanya van Hoeven

Senior Consultant E-commerce

  • E-commerce & digital marketing strategie

  • Proces optimalisatie & management

  • Digital marketing & CRM tooling (selectie & implementatie)

  • Digital Project Management

  • Ruime ervaring bij “Clicks & Bricks” retailers

Make it simple.  Make it memorable. Make it inviting to look at. Make it fun to read. – Leo Burnett

In de afgelopen 10+ jaar heeft Tanya ervaring opgedaan bij diverse Nederlandse retailermerken, waaronder bol.com, Intertoys en Blokker Holding (Nextail), op het gebied van E-commerce en Digital Marketing. Automatisering en schaalbaarheid is hier altijd een belangrijke factor is geweest. Net als de combinatie tussen “clicks & bricks”.

Complexe processen simpel maken om zo een betere samenwerking te creëren tussen teams geeft haar veel voldoening.

Voor Intertoys was Tanya onderdeel van het projectteam verantwoordelijk voor de replatforming van intertoys.nl. Focus hierin lag op de inrichting van het nieuwe team en de online marketing activiteiten.

In haar tijd bij bol.com was Tanya als Senior Retail Campagne manager de brug tussen marketing en business op het gebied van grote campagnes, zoals Kerst en Sinterklaas. Als owner van het campagneproces zorgde ze voor een soepele samenwerking tussen verschillende afdelingen. Ook heeft ze tijdens de lockdown processen ingericht om flexibeler om te gaan met actualiteiten.

Tanya gelooft dat je met schaalbare processen ruimte kunt maken voor groei en ontwikkeling van je activiteiten, wat uiteindelijk zorgt voor een betere klantervaring.

“Make it simple.  Make it memorable. Make it inviting to look at. Make it fun to read.” – Leo Burnett

Benieuwd naar wat we voor elkaar kunnen betekenen?

Neem contact op

Benieuwd naar wat we voor elkaar kunnen betekenen?

Neem contact op