Training Conversiemanagement

Home » Training Conversiemanagement

DSC01819

De basis is bezoekers op een goede manier het doel op de website laten bereiken.

Conversie is in veel gevallen dé graadmeter of een website succesvol én rendabel is. In deze training wordt de deelnemer van A tot Z meegenomen in conversiemanagement en conversieoptimalisatie. Een essentiële training voor iedereen die met e-commerce- en webshopmanagement werkt en een stijgende conversie als belangrijke doelstelling heeft in het werk.

streamline-icon-messages-bubble-question@48x48 (1)

Voor wie is deze training?

Alle disciplines die aan de slag gaan met online conversie in een webshop.

Wat is het doel van deze training?

Leer in één dag de belangrijkste principes en tools om online conversie te verbeteren.

Samenvatting van de training

Of het nu gaat om online of offline verkopen: het draait om de conversie. Hoeveel bezoekers van je winkel besluiten tot aankoop over te gaan? En hoe kan je dat proces versterkenMet de training Conversie Managementverdiep je je in het doorgronden, analyseren én optimaliseren van online conversieZodat je na afloop concrete tips en tricks hebt om zelf succesvol te kunnen ondernemen. Met de training conversiemanagementgaan wij er voor zorgen dat je na een dag de basisbegrippen kent en bekend raakt met populairmethodieken en tools

streamline-icon-time-clock-circle@48x48
streamline-icon-earth-pin-1@48x48 (2)
streamline-icon-saving-piggy-dollars@48x48 (1)
streamline-icon-calendar-information@48x48
1 DAG
ROTTERDAM
€ 699 EXCL. BTW
Data volgen

Trainingsdata voor 2020 worden binnenkort bekend. Stuur een e-mail naar hello@oneretail.nl om op de hoogte gehouden te worden. Deze training wordt in Rotterdam aangeboden. Daarnaast is het mogelijk om Conversiemanagement als 'in-house' training te verzorgen. Neem hiervoor contact op via hello@oneretail.nl of bel (010) 850 7676.

Op de hoogte van de laatste ontwikkelingen

Kennis en vaardigheden zijn direct toepasbaar

Ervaren trainers met veel ervaring uit de praktijk

Door de deelnemers gewaardeerd met een 8.4

Meld je nu aan voor deze training

Training Conversiemanagement

Binnen de e-commerce funnel is Conversie een belangrijke graadmeter van een succesvolle webshop. In deze training gaan we in op het begrip conversie, hoe conversie inzichtelijk gemaakt kan worden, hoe doelen opgesteld kunnen worden en niet in de laatste plaats welke methoden er zijn om conversie te verbeteren.

Zonder uitzondering hebben webshops als doel om bezoekers te verleiden tot het 'behalen van een doel'. Vaak is dat het doen van een aankoop, maar het kan ook het reserveren van een dienst zijn of het maken van een afspraak, bijvoorbeeld voor een proefrit in een auto.

Meer is beter. Dat geldt zeker voor conversie, omdat het samen met de gemiddelde orderwaarde dé hefboom is die een webshop rendabel maakt.

DSC01737
DSC01966

In deze training kijken we naar conversiecijfers en op welke manier geanalyseerd kan worden hoe deze worden beïnvloed. Natuurlijk komen de begrippen aan bod die analysetools als Google Analytics gebruiken om bezoekersstromen binnen de website in kaart te brengen. Aan de hand van data in Analytics kunnen de zwakke plekken in de website blootgelegd worden, waarna we methoden aanreiken om gestructureerd naar oplossingen te zoeken om de uitval van bezoekers richting te eindstreep in te dammen. En dus daarmee de conversie te verbeteren.

Naast het volgen van de training Conversiemanagement biedt OneRetail verdieping aan op de volgende onderwerpen.

Customer Journey Mapping

Bekijk training »

E-commerce Essentials

Bekijk training »

Online Trade Marketing

Bekijk training »

 

Voorwaarden / aanvullende informatie

  • De training gaat door bij minimaal 5 en maximaal 12 deelnemers.
  • Het getoonde tarief is excl. BTW en per deelnemer.
  • Het betreft een ééndaagse training
  • Locatie: Rotterdam
  • Meerdere deelnemers vanuit één bedrijf? Informeer naar aantrekkelijke kortingen op het tarief.

Wat weet jij al van het begrip Conversie?

Heb jij de juiste inzichten?

Volg onze training Conversie Management

Onderwerpen:

  • Conversion rate optimization
  • Conversiedoelstellingen formuleren
  • Customer journey
  • Targeting
  •  tooling
  • Analyse en optimalisaties
  • Backlog en testen
DSC01881
Stijn van Pelt

Stijn van Pelt

Met veel enthousiasme verzorgt Stijn deze training. Stijn startte zijn loopbaan bij online bank Bunq en bouwde daar succesvol zijn eigen online marketingflow op. Sinds zijn overstap naar OneRetail was hij betrokken bij optimalisatietrajecten voor Samsung, BEN, Hallmark, T-Mobile en NS. Stijn is een creatieve geest die bewezen heeft ook met beperkte mogelijkheden mooie resultaten neer te kunnen zetten. 

DSC02001

Meld je nu aan voor deze training