Whitepaper – order en verzendbevestiging

Home » Whitepaper – order en verzendbevestiging

Retailers laten kansen liggen in orderbevestiging

We zoomen in op een belangrijk maar vaak onderbelicht onderdeel van de customer journey: de orderbevestiging (en verzendbevestiging). Meestal is de orderbevestiging het eerste individuele contactmoment nadat je van je bezoeker een klant hebt weten te maken. Zaak dus om aandacht te besteden hieraan.

Enkele retailers zijn in staat de verwachting van hun klant te overtreffen, maar velen laten kansen liggen. Met dit whitepaper ontvang je gratis voorbeelden om je orderbevestiging te maken of te verbeteren. Met enkele aanpassingen kan jij je orderbevestiging namelijk al naar een hoger niveau tillen.

Download de whitepaper

* verplicht veld
Bekijk onze klantcases voor meer informatie over onze dienstverlening
whitepaper_image

Onze whitepaper in de pers

Het whitepaper is door verschillende media opgepikt. Onder andere Emerce, Twinkle en Retailnews schreven over ons onderzoek. Emerce spreekt over: ‘Veel verbetering mogelijk in order- en verzendbevesting van webwinkels. Dat blijkt uit een onderzoek van OneRetail onder vijftig bekende webwinkelbedrijven. De belangrijkste aandachtsgebieden op een rij.’ 

Hoe goed is jouw orderbevestiging?


Het whitepaper bestaat uit een onderzoek, gehouden onder 50 retailers, naar zowel de orderbevestiging als de verzendbevestiging die zij naar hun klant sturen. Met meer dan 30 concrete voorbeelden kan jij je orderbevestiging verbeteren om zo meer uit je digitale klantcontact te halen.

Benieuwd of jouw orderbevestiging goed scoort, of dat je de orderbevestiging moet gaan verbeteren? Bekijk hiernaast de checklist. Vragen? Wij komen graag met je in contact.

header1
Benieuwd hoe wij onze werkwijze voor jouw organisatie laten werken?